אושרה מועמדותם של מיכאלי ושל חרמוני לראשות "העבודה"

איתי גדסי No Comments on אושרה מועמדותם של מיכאלי ושל חרמוני לראשות "העבודה"

כלל חברי וחברות מליאת החברים יוכלו להצביע בתנאי שהתפקדו בטרם הכרזת רה״מ על פיזור הכנסת. כלומר, מתפקדים ומתפקדות שהצטרפו למפלגה עד 20.6.2022

Israelis cast their votes at a Labour party polling station in Tel Aviv on January 24, 2021, Party members go to the polls to choose the party leader for the upcoming general elections. Photo by Miriam Alster/Flash90 *** Local Caption *** מפלגת העבודה הצבעה קלפי תל אביב בחירות מפלגה חבר כנסת פריימריז תל אביב צילום: Miriam Alster/Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תם מועד הגשת מועמדות לראשות מפלגת העבודה: ועדת הבחירות המפלגתית של מפלגת העבודה אישרה היום (שני) את מועמדותם של מרב מיכאלי וערן חרמוני לראשות המפלגה. מיכאלי מכהנת כיום כיו"ר המפלגה וחרמוני כמזכ"ל.

הבחירות לראשות מפלגת העבודה יתקיימו ב-18.7 באופן אלקטרוני. בנוסף, יוצבו לטובת הבוחרות והבוחרים 4 קלפיות בערים הגדולות- ב״ש, חיפה, ירושלים ותל אביב.

כלל חברי וחברות מליאת החברים יוכלו להצביע בתנאי שהתפקדו בטרם הכרזת רה״מ על פיזור הכנסת. כלומר, מתפקדים ומתפקדות שהצטרפו למפלגה עד 20.6.2022.

חבר המפלגה שלא נגרע מרישומיה, אך נדרש להסדיר את תשלום דמי החבר, יוכל לעשות זאת עד ליום 14.7.22 על מנת להיות זכאי לבחור ולהיבחר.

מנכ"ל מפלגת העבודה, ניר רוזן: "הבחירות הפנימיות למפלגה הן הבסיס הדמוקרטי שלנו. בשנה האחרונה ראינו את ההבדל ביציבות והגשמת האידאולוגיה בין רשימות שנבחרו באופן דמוקרטי מלא, לבין אלו שוויתרו על ההליך המלא.
אני מזמין את כל חברי וחברות המפלגה להשתתף בבחירות הפנימיות ולקחת חלק בחגיגה הדמוקרטית שלנו"

ערן חרמוני מסר: "אני שם את העבודה במרכז- ואת האגו בצד. עם היבחרי אדאג לגייס מועמד מליגת העל של הציבוריות הישראלית להובלת הרשימה לכנסת ולהתמודדות על ראשות הממשלה. עלינו להשיב את מפלגת העבודה למעמד של מפלגה הנאבקת על הנהגת המדינה ולא למפלגה הנאבקת על פירורי קולות מול מרצ. בעוד שבוע יכריעו חברי העבודה בין הדרך שלי הזוכה לרוב גדול- דרך של איחודים ומאבק על השלטון, לבין הדרך של מיכאלי- דרך של נישה והסתגרות".

המועמד לראשות העבודה: "עלינו לחבור למרכז"



0 תגובות